Sokorói-dombság Reformátusai

Élő gyülekezeteiben élő egyház - imalánc

2024. augusztus 26. 21:13 - Bella Péter

2024.08.27.

Gyülekezetünk csatlakozott a Magyarországi Református Egyház Missziói Szolgálatának kezdeményezéséhez, mint közösség is bekapcsolódtunk az "Élő gyülekezeteiben élő egyház" imaláncba.
Egyházunk, egyházszervezetünk és gyülekezeteink megújulásáért, megtisztulásáért és ébredésért imádkozhatunk egyénileg és közösségben is tizenöt héten át, keddenként 20 órakor.

456335371_1576181243214030_8338728170263465738_n.jpg

Segítséget is szeretnénk adni az otthoni imádsághoz annak, akinek erre szükség van, bátorításul, nyugodtan ki lehet pótolni, hozzá lehet tenni saját imádságunkat, mindazt, amire Isten Szentlelke indít.

Fohász

Mindenható Urunk! Te ismersz engem, látod a bennem ébredező, bennem munkálkodó hitet. Látod bizonytalanságaimat, gyengeségemet, olykor kishitűséget sejtető eltévelyedéseimet. Tudod, milyen belső harcokat vívok a megértésért, a bátorságért, a félszívűség és lagymatagság ellen, s hogy a győzelmek mellett annyi a bukás is. Pedig „szeretnék lenni, mit Ő, alázatos, szelíd; követni híven, mint Ő, Atyám parancsait…”
Őszinte szívvel kérlek, drága Uram, légy segítségül nekem ezután is, hogy akaratodat felismerve, szeretetedet elfogadva, Lelkeddel betöltekezve élhessem a mindennapokat! Könyörülj rajtam, és erősítsd meg bennem az irántad való szeretetemet, elköteleződésemet, hogy minden dolgaimban lássalak Téged, szándékod, iránymutatásod belső meggyőződésem legyen, s arcod vonásai meglátszódjanak arcomon! Köszönöm, hogy mindezt hittel kérhetem, s azzal a reménységgel, hogy Te magad fáradozol, könyörögsz értem, s drága Lelked által kezedben tartod életemet! Köszönök minden simítást, mely göcseimet oldja, minden metszést, mely hibáimat távolítja, minden érintést, mely sebeimet gyógyítja, s minden kedves, vagy éppen erőteljes noszogatást, mely tettekre, aktivitásra, életre ösztönöz! Köszönöm, hogy hatalmas, üdvözítő tervedbe vonsz be engem is, s hogy egész életemmel hirdethetem a Te országodat! Tarts meg ebben minden napon a világ végezetéig! Ámen (Kaszóné Kovács Karola lelkész - Szekszárd)

Ige

Igénk a képen is olvasható, Galata 2,20, olvasd végig.

Krisztus nem csak élt, de értem élt és bennem is akar élni. Jézus nem csak meghalt, de értem halt meg, hogy meghaljak vele és benne a bűnnek. Jézus feltámadt és ez a győzelmet is nekem adja, hogy meghaljon a halálom és új, győztes, örök életem legyen. De ehhez az kell, hogy én Jézusé legyek, hogy engedjek neki, hogy olyanná formáljon, hogy ne csak engem lássanak, hanem őt is. 
Meglátszik-e rajtad Jézus? Kihallatszik-e a szavaidból a Megváltó? A tetteiden keresztül az ő ügye megy előre? A döntéseidben az ő akarata ragyog fel? Közellépve másokhoz őt viszed közelebb?

Olvasd el az igét és csendesedj el mellette.

Mit üzen ma, most neked? Mit üzen a gyülekezetednek? Az egyházadnak?

Olvasd el a magyarázatot is és gondolkodj el azon is.

Imádság

Legyen az első a hálaadás! Szabadon köszönj meg mindent Istennek, amit meg lehet, meg kell!
Folytasd Isten dicsőítésével! Magasztald szavaiddal a Szentháromság Istent, ezzel a teremtett világ dicséretébe kapcsolódsz be.
Kérjél is Istentől bizalommal és bátorsággal. Vidd Isten elé hiányaidat, kérdéseidet és félelmeidet.
Másokat is vigyél Isten elé imádságban.
Imádkozz azért, hogy aki reformátusokkal találkozik, Jézussal találkozzanak.

Miatyánk (Jézustól tanult imádság, egyben közös imádságunk azokkal, akikkel most együtt vagyunk és azokkal, akik máshol ugyanúgy részei ennek az imaláncnak)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reformatusok.blog.hu/api/trackback/id/tr1118476041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása